ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Επιχειρείν

KPMG: Ο κορωνοϊός «ανασχεδιάζει» τις στρατηγικές προτεραιότητες για τις επιχειρήσεις

Τρίτο live video webcast

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
07/05/2020
in Επιχειρείν
A A
KPMG
Share on Facebook

Σε περιόδους κρίσης, οι οργανισμοί πρέπει να επαναπροσδιορίζουν τους στρατηγικούς τους στόχους, να δημιουργούν ειδικές «ομάδες δράσης» για την αντιμετώπιση επιμέρους προβλημάτων σε ρευστότητα και operations, κυρίως όμως να διατηρούν ανοιχτούς τους διαύλους διαλόγου με καταναλωτές, πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες.

Αυτές είναι οι βασικές αρχές που διέπουν τις στρατηγικές επιλογές των επιχειρήσεων και τη θεώρησή τους για την πελατοκεντρικότητα εν μέσω πανδημίας, όπως συζητήθηκαν στο τρίτο live video webcast της KPMG για την επίδραση του κορωνοϊού στο επιχειρείν, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Απριλίου.

Σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο, οι ανάγκες και τα συναισθήματα των καταναλωτών αλλάζουν. Σύμφωνα με τον Ηλία Μανούσο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Kantar Ελλάδας, η ανησυχία των Ελλήνων για την υγεία τους τους ώθησε να αξιοποιήσουν  τις ψηφιακές δυνατότητες σε κάθε σημείο του customer journey τους, από την επιλογή του προϊόντος μέχρι την πληρωμή. Σε αυτό το πλαίσιο «έχει σημασία να κατανοήσουν οι οργανισμοί ότι το digitization του customer journey δεν σημαίνει ότι οι καταναλωτές διατηρούν τις “αναλογικές” τους συνήθειες σε ψηφιακό περιβάλλον», τόνισε ο Η. Μανούσος χαρακτηριστικά.

Διαβάστε Επίσης

Μεγάλη πρόκληση η υιοθέτηση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης

Μεγάλη πρόκληση η υιοθέτηση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης

Feb 19, 2025
Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

Dec 17, 2024

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Αναστάσιος Πάντος, Senior Manager, Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα επεσήμανε ότι «καθώς μεταφερόμαστε από το “experience economy” στο “social distancing economy”, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επανεξετάσουν τα κίνητρα και τις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και τους τρόπους με τους οποίους θα διεκδικούν την προσοχή τους, από εδώ και πέρα, και να ανασχεδιάσουν εξ ολοκλήρου τα customer journeys».

Οι νέες καταναλωτικές ανάγκες που διαμορφώθηκαν ως απόρροια της πανδημίας και του εγκλεισμού επηρέασαν ασύμμετρα τη ζήτηση προϊόντων ανά κλάδο. Στην παρουσίασή του ο Δημήτρης Παπακανέλλου, Γενικός Διευθυντής, Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα εξήγησε ότι ο ακριβής προσδιορισμός της ζήτησης που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί διαμορφώνει τον χάρτη των στρατηγικών επιλογών τους σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο.

Ωστόσο, για αυτούς που αντιμετωπίζουν προβλήματα ρευστότητας, απαιτείται μια σημαντική αλλαγή νοοτροπίας: όπως επεσήμανε η Μαρίνα Καπετανάκη, επικεφαλής του Deal Advisory της KPMG στην Ελλάδα «θα πρέπει οι επιχειρήσεις να διοικούνται με γνώμονα τη ρευστότητα, και όχι το κέρδος». Από την πλευρά της «προσφοράς», ο Αλέξανδρος Κανόνης, Manager, Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα, τόνισε ότι είναι ανάγκη οι επιχειρήσεις να «χαρτογραφήσουν» τα σημεία «διαταραχής» στην εφοδιαστική αλυσίδα και να ανοίξουν εκ νέου το διάλογο με τους προμηθευτές, με ρεαλισμό και ενσυναίσθηση, για την αντιμετώπιση των κρίσεων.

Ένα μεγάλο στοίχημα για τις επιχειρήσεις είναι να μην «υποχωρήσουν από τον ψηφιακό μετασχηματισμό που “έφερε” ο κορωνοϊός», όπως διατράνωσε ο Διονύσης Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα, «η απομακρυσμένη εργασία και η ψηφιοποίηση της καθημερινότητας των καταναλωτών αναδεικνύουν την ανάγκη για αυτοματοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών και επένδυση σε chatbots και RPAs».

Η τεχνολογία και η διάθεση του κατάλληλου εξοπλισμού αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την απομακρυσμένη εργασία. Ωστόσο, όπως επεσήμανε στην παρουσίασή της η Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG στην Ελλάδα «η εξ αποστάσεως διοίκηση ομάδων απαιτεί ξεκάθαρη επικοινωνία των προσδοκιών της επιχείρησης από τους εργαζόμενους, τακτικό feedback και μια σωστή ισορροπία ανάμεσα στην αυτονομία του ατόμου και τον έλεγχο των εργασιών».

Μείνετε συντονισμένοι για την ημερομηνία πραγματοποίησης των επόμενων webcast: www.kpmgevents.gr

Tags: KPMGKPMG GreeceΚορωνοϊός
new-cover-insurancegif

Related Posts

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Μόνο όσοι εισπράττουν ασφάλιστρα είναι υποχρεωμένοι να έχουν POS
Επιχειρείν

ΑΑΔΕ: Μαζικά e-mail σε επιχειρήσεις που δεν έχουν διασυνδεθεί με POS

by Insurancedaily editorial team
Mar 13, 2024
ΟΤΕ
Επιχειρείν

Όμιλος ΟΤΕ: Αύξηση 1,1% στα έσοδα Ομίλου το Δ’ τρίμηνο

by Insurancedaily editorial team
Feb 23, 2023
ΕΕΑ-Άδωνις Γεωργιάδης
Επιχειρείν

ΕΕΑ: Ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα των σχολών οδηγών

by Insurancedaily editorial team
Feb 22, 2023
Γ. Χατζηθεοδοσίου
Επιχειρείν

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Δικαιώνονται οι θέσεις των μικρομεσαίων για την ανάγκη λήψης μέτρων

by Insurancedaily editorial team
Feb 16, 2023
man-working-tablet-with-stylus
Επιχειρείν

Το Ε.Ε.Α. διαθέτει στα μέλη του την ψηφιακή υπογραφή

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2022
Οι χώρες με ελκυστικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις: Η θέση της Ελλάδας
Επιχειρείν

Οι χώρες με ελκυστικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις: Η θέση της Ελλάδας

by Insurancedaily editorial team
Dec 7, 2022
ΕΕΑ
Επιχειρείν

Έρευνα Ε.Ε.Α.: Τι προβληματίζει επιχειρήσεις και καταναλωτές

by Insurancedaily editorial team
Dec 6, 2022
Νικόλαος Βουνισέας, Senior Partner και Αλκιβιάδης Σιαράβας Marketing, Communications and Corporate Citizenship Manager της KPMG στην Ελλάδα
Επιχειρείν

To 82% των Ελλήνων CEOs είναι αισιόδοξοι για την προοπτική ανάπτυξης της χώρας μας τα επόμενα 3 χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2022
CyberSurvey_GM-SMA-0458_asset-1_V1
Επιχειρείν

KPMG: Η ψηφιακή εμπιστοσύνη μεγαλώνει ενώ αυξάνονται οι προσδοκίες για κυβερνοασφάλεια & απόρρητο

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
banner-250-300-2024png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ